HTML

Babatunder

Ez a blog a Babatündér nevű vitorlásról szól, Öcsiről.......valami "nevesincs-dologról" vagyis az IFJÚSÁG - ról szól...... aztán majd meglátjuk ..( vagy nem) !!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Babatündér (második rész).....ÁDÁM-ok almája

2009.12.02. 01:26 Saca-carolina

 

 


A lengyel fiúk Wodek és az öccse ott nyaraltak a házunkban! Na nem mi voltunk a nyaraltatók,  ez az iparág akkor még nem dúlt a Balatonon, külföldiek nyaraltatása....óóóóó...hol volt az még!
Örültünk, hogy az államosításokból meghagytak egy több-tulajdonosok házát.
Csak tanácsi kiutalással lakót költöztettek be!
De végre egy kis szerencsénk is lett!
A PALMA gumigyár bérbe vette vállalati üdülőnek a házat! Na ők, pontosabban Kardos igazgató elvtárs gondoskodott a lakók elhelyezéséről, s így évekre kibérelhették!
Fillérekért igaz, de legalább így nagybátyám SAUL is álláshoz jutott!
VEZETŐ ÁLLÁShoz, mint ahogy János bácsi mondani szokta! János volt a böcsületes neve ugyanis, viszont SAUL-nak hivott mindenkit akinek még nem tudta a nevét. Sok nyaraló volt.
S a SAUL név rendesen ráragadt egy életre, ő meg apránként mindenkit megismert fontos posztján!
Mint írtam vezető állás-ban volt, ő volt a vállalat gyönyörű PALOMA nevű 25-ös vitorlásának a vezetője, azaz kapitánya!
Amúgy államigazgatási doktorátusa volt még a háború előttről!
De örültünk, hogy az ig.et. alkalmazta őt is, s egyik nagynéni tulajdonos-társát is takarítónőnek!
Na ebben a vállalati üdülőben nyaraltam én is minden nyáron, volt egy kis szolgálati szobánk a házunkban az állások révén!
Apám vitorlása BABATÜNDÉR ott horgonyzott a közelben!
A lengyel fiuk heccelődtek velem: ...nem is tudsz
vitorolni...! 
Már nem is tudom melyikünk találta ki ezt a szót, Saul-e, apám-e ..vagy mi...fiatalok...!
Szerencsétlen lengyelek tőlünk tanulták csekélyke magyar tudásukat...na olyan is volt az...amolyan
nyaralós magyar nyelv sikeredett belőle!

Hát nem akartam menni "vitorolni"!!

Vizijártasságim sem volt még....persze húztak,hogy:gyáva lány....!

Nem is tudsz te.....! Öcsit is felbiztatták...így azért már sokkal bátrabb lettem! H.Öcsi, István...az Első, aki mint már írtam......tulajdonképpen hatodik...! Na a lényeg, hogy Ő Saul-tól tanult vitorlázni......s igazából...hozzám képest professzor volt!
Saul tanitványai a legjobbak voltak a környéken!

Apám versenyzett is vitorlással, nekem már öt éves koromban fabrikált egy kis csónakból kis-vitorlást, az volt a BOCI !!

A partról álmélkodva nézték ahogy apám hajóját követtem a vízen....de igazából... tulajdonképpen olyan nagyon nem is rajongtam kisgyerekként ezért a sportért!

S apám azt hiszem hiába nyerte a rengeteg érmet a versenyeken azért tanárnak jobb volt a bátyja: Saul!

De kamaszlányként...meg így a fiúk csufolódása miatt....MÉGHOGY ÉN NE TUDNÉK......de igazából Öcsi nélkül nem mertem volna......így viszont, hogy ő is társult......Na mindjárt más volt!

Már nem is olyan félelmetes! S ha jönnek a vizi-zsandárok....húúú....apám megtudja...ááááááááááá.....őket ismertük már!!

Vaciláltam.......dehát...
 ....nagyon ÉDES VOLT AZ ÁDÁMOK ALMÁJA........!!!!!

Nem volt nehéz elcsábulni!

Felszereltünk! Kifutottunk a kis öbölből
.....pedig ha sejtem mi vár ránk.......!!!


                    
  
Máris folytatom: Olvassad tovább!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolom.blog.hu/api/trackback/id/tr241567906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása